Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2010 17:00 - Нана.
Автор: nikatxc Категория: Други   
Прочетен: 1693 Коментари: 5 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нана или защо нищо не е вечно.

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Сега превъртам лентата назад,в дните от далечното детство.Още от тогава бях смахнато диваче,катерех се по дърветата и се качвах тайно на покрива на детската градина.Правех се на лидер,на важна и бойна,не заспивах,казвах лоши думички понякога,изливах супата си в саксията и се дразнех с госпожите,дори набих сина на директорката веднъж..Хлапе.
  Повечето си другарчета от градината помня много бегло.Мислите ми успяват да се сетят за няколко имена и чертаят бледи образи.Сред тях,обаче,винаги един се откроява и е кристално ясен.Миловидно момиченце с огромна червена панделка,Нана..Или най-доброто ми приятелче тогава.
  Имената ни не се различаваха много и често другите ги бъркаха,често ни питаха дали сме сестри.Понякога казвах,че сме,понеже наистина я бях прела като такава.Но иначе бяхме пълни противоположности-точно като ангелче и дяволче.Ангелчето беше тя.Вечно имаше по някоя хубава фиба на косата,а аз се дърпах на майка си и ревях като магаре всяка сутрин,само и само да не ми сложи нещо на главата.Госпожите я хвалеха,все повтаряха,че е умно,скромно и добре възпитано дете.А пък моя милост бе образа,който все си търси белята.Другите хлапета вечно искаха да играят с нея,но аз си я пазех,смахнато, нали?
   След детската градина бяхме и в едно училище до четвърти клас.Там пак същото-Нана беше отличничка,а аз лудото хлапе.Тя беше идеалната начална ученичка,а аз кошмар за учителите.В час по хореография се справяше най-добре,а мен господина едва ме понасяше.Един път дори ни бяха изгонили двете от час по музика,заради мен...Уви,пасвахме си идеално.Истинско приятелство между две деца и нещо друго.
  Но децата в нас пораснаха,пътищата ни де разделиха и  спряхме  да поддържаме отношенията си.Забравихме се.Или не сме?Е,явно аз не съм.Нямам си идея какъв човек е тя сега.Виждала съм я.Същата си е,но сигурно е напълно различна.Знам къде мога да я намеря,но хлапето в мен се страхува.Нана вече не е на 5 и не е момиченцето от детската градина,тя е избеляла част от едно приятелство,на което лекомислено позволих да ми се изплъзне между пръстите.Непозната ми е.Аз съм непозната за нея,макар и тя да е картина в разума ми,която никой не може да ми вземе и не може да изгори.А след 30 години, може би, ще е толкова избледняла,че ще се почудя защо е там и ще я захвърля.
  Оттам започнах да вярвам в нещо,което и до днес е моя малка догма..."Нищо не е вечно,всичко има начало,но има и край"....
  Животът не е вечен.
  Красотата не е вечна.
  Нито чувствата,нито вярата,нито лъжата,нито истината.
  Нито материалното,нито властта.
  Нищо.





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Браво!
12.09.2010 17:36
Много хубаво разсъждение. Източните народи са открили тая истина преди хиляди години. Затова не изпитват култ към материалното. Тук сме съвсем различни.
цитирай
2. ledzeppelin - ...
12.09.2010 17:48
Енергията е вечна. :)
цитирай
3. soon - ledzeppelin
12.09.2010 23:34
Дали?
цитирай
4. ledzeppelin - Оо,
15.09.2010 11:56
със сигурност. Поне толкова вечна,колкото да ни свърши работа. Вероятно ще съществува много след човешкия род,Земята и Слънцето ... :))
цитирай
5. nikatxc - Но
26.10.2010 15:53
и те няма да са вечни :]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikatxc
Категория: Други
Прочетен: 57140
Постинги: 64
Коментари: 203
Гласове: 312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930